Tuesday, October 19, 2010

konsert anuar zain

sapa dapat kad ni jangan lupe bawak


sori guys gua lama tak update sebab malas (sebenarnya sibuk *wink)

gua lupe nak cite shah alam sedang meraikan ulangtahun 10 tahun sebagai bandaraya. dalam malaysia hanya ada 12 bandar saja yang berstatus bandaraya. punye rare tinggal kat bandaraya ni rasa cam tinggal kat kayangan. lagi rare kalau lu kerja sini.

banyak aktiviti ulangtahun bandaraya ni sampai lupe nak update kat blog. kalau gua tak berapa sibuk dan sempat update mesti obama datang masa malam bunga api tu. nyesal plak.

jadi gua nak cerita pada 3 november nanti acara terakhir yang bernama malam menjunjung kasih akan diadakan. yang datang sultan selangor dan vvvvvvvvip yang lain.

penampilan anuar zain, misha omar, zainal abidin, farhan dan diddy pada malam tu akan membuatkan ramai anak dara tak tidur lena.

"saya akan pastikan ramai yang menggelupur malam tu" anuar zain.

tiket masih ada. jangan risau. lu orang bole call 55105133 sambungan 528. bercakap dengan awek nama liyana atau maher zain versi malaysia ~ azly.

jangan call gua plak tanye tiket konsert. kalau tiket ke syurga boleh la gua bantu-bantu.

sekian.

No comments:

Post a Comment

Nasi tambah