Thursday, November 19, 2009

borang program cuti sekolah

the borang

pagi tadi pn. asmah ada betulkan poster blackboard aku. sikit-sikit je. tambah itu buang ini. dan boleh proceed. aku risau sikit buat poster full color ni sebab print guna HP laserjet ni membuang ink banyak.

tengah hari tu en. shahrul nizam ada beritahu dia ada buat borang pertandingan tu dalam word. tapi tak cun. dia nak aku make-up cun dalam illustrator. aku sebenarnya malas nak tolong-tolong ni. sebab kerja aku pun banyak. tapi lepas discuss dia kata borang ni cuma sekeping A4 1 side je. ok je lah

dan di atas itu adalah borangnya. semua warga malaysia yang masih bersekolah wajib hadiri kelas tambahan ni. dah la 20 ringgit je satu subjek. pastu dapat pengetahuan baru. kalau kat luar tu aku ingat mau 100 ringgit satu subjek.

kelas silat tu yang akan diajar oleh Rina Jordana Adnan. pesilat negara yang meraih pingat emas dalam silat olahraga dunia. korang bayar 20 ringgit je bole lawan dengan pesilat negara. ingat senang ke nak dapat peluang macam ni.

kelas-kelas bahasa diajar oleh cikgu dari pusat bahasa UiTM. korang dah macam student UiTM tau. ingat senang ke nak belajar kat UiTM.

downlaod borang ni. print dan isi beserta sain mak ayah. pastu bawak 20 ringgit datang ke jabatan korporat MBSA tingkat G (ground) dan cakap kat "saya nak belajar kelas bahasa cina acik?" nanti kami akan uruskan.

dah baca blog ni terus sms mak ayah. jangan lupa.

2 comments:

  1. War, nak komen sikit tentang laman web mbsa mengenai isu arak. visual yang digunakan masih visual yang lama. tolong masukkan visual baru serta informasi yang terkini seperti dalam flyer bulan november 09. maklumkan pada moh pls. tq

    ReplyDelete
  2. sebelum tu, terima kasih di atas design poster cuti sekolah yang menarik. teruskan bantu kawan-kawan yang memerlukan...

    ReplyDelete

Nasi tambah